Missió

Visió
El nostre centre vol contribuir a formar alumnes competents en la societat en la qual estan immersos a partir de diferents situacions d’ensenyament-aprenentatge de forma contextualitzada.

Créixer
Alumnes feliços tot fomentant un òptim creixement emocional (autoestima, regulació emocional, etc).
Alumnes creatius que tinguin iniciativa, criteri propi i sensibilitat.
Alumnes autònoms i responsables davant les tasques quotidianes que es desenvolupen en el centre.

Compartir
Alumnes amb habilitats socials que sàpiguen interactuar de forma assertiva amb tota la comunitat educativa.
Alumnes dinàmics i participatius que col·laborin en la millora del funcionament del centre.
Alumnes que sàpiguen treballar en grup i aprenguin que en un treball cooperatiu tothom és necessari.

Construir
Alumnes respectuosos i implicats en la preservació del medi ambient.
Alumnes que esdevinguin ciutadans actius i crítics davant problemàtiques socials.
Alumnes compromesos i implicats en la construcció d’una societat millor.
Valors
Confiança
Entenem que el centre ha de propiciar un entorn de seguretat i confiança com a primer pas per aconseguir unes condicions òptimes en tot el procés d'aprenentatge. Un espai, en definitiva, on l’alumne es senti escoltat i recolzat per tal que pugui acabar desenvolupant tot el seu potencial personal.
Responsabilitat
Pensem que els alumnes, al llarg de tota l’escolarització, han d’anar augmentat de forma gradual el nivell de responsabilitats per tal que així acabin essent persones proactives i siguin capaços, més tard, de reflexionar, planificar i assolir els seus propis objectius personals.
Constància
Creiem que la constància i l’esforç són eines indispensables per arribar a l'èxit personal. És en aquest sentit que les tasques i activitats escolars representen un marc idoni per tal que els alumnes entenguin i experimentin de la seva necessitat i ho puguin acabar aplicant en qualsevol context de la seva vida quotidiana.

Cooperació
El treball en equip representa una eina vital en el nostre projecte pedagògic ja que possibilita un creixement personal, donat que es parteix de les capacitats i aptituds de tot l’alumnat, s’aconsegueix una resposta/solució col·lectiva més rica i com a conseqüència repercuteix en una millora de la convivència.
Compromís/Generositat
Entenem que el centre ha de ser un exemple de vivència democràtica. És per aquest motiu que es generen estratègies de participació (càrrecs, assemblees, enquestes, organització activitats, etc) per tal que l’alumnat experimenti la importància de la seva implicació en la vida escolar.
Solidaritat
Pretenem que els alumnes siguin ciutadans actius de manera que s’acabin implicant de forma solidària en la millora de la societat. És per aquest motiu que pren rellevància la metodologia de l’Aprenantge-Servei tant en activitats dins el propi centre, com en l'entorn sociocultural del propi alumne.
Valors
CONFIANÇA
Entenem que el centre ha de propiciar un entorn de seguretat i confiança com a primer pas per aconseguir unes condicions òptimes en tot el procés d’aprenentatge. Un espai, en definitiva, on l’alumne es senti escoltat i recolzat per tal que pugui acabar desenvolupant tot el seu potencial personal.
COOPERACIÓ
El treball en equip representa una eina vital en el nostre projecte pedagògic ja que possibilita un creixement personal, donat que es parteix de les capacitats i aptituds de tot l’alumnat, s’aconsegueix una resposta/solució col·lectiva més rica i com a conseqüència repercuteix en una millora de la convivència.
RESPONSABILITAT
Pensem que els alumnes, al llarg de tota l’escolarització, han d’anar augmentat de forma gradual el nivell de responsabilitats per tal que així acabin essent persones proactives i siguin capaços, més tard, de reflexionar, planificar i assolir els seus propis objectius personals.
COMPROMÍS/GENEROSITAT
Entenem que el centre ha de ser un exemple de vivència democràtica. És per aquest motiu que es generen estratègies de participació (càrrecs, assemblees, enquestes, organització activitats, etc) per tal que l’alumnat experimenti la importància de la seva implicació en la vida escolar.
CONSTÀNCIA
Creiem que la constància i l’esforç són eines indispensables per arribar a l’èxit personal. És en aquest sentit que les tasques i activitats escolars representen un marc idoni per tal que els alumnes entenguin i experimentin de la seva necessitat i ho puguin acabar aplicant en qualsevol context de la seva vida quotidiana.
SOLIDARITAT
Pretenem que els alumnes siguin ciutadans actius de manera que s’acabin implicant de forma solidària en la millora de la societat. És per aquest motiu que pren rellevància la metodologia de l’Aprenantge-Servei tant en activitats dins el propi centre, com en l’entorn sociocultural del propi alumne.